Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem. Dokonanie zakupu lub rejestracja w serwisie jest równoznaczne z jego akceptacją

1. Informacje podstawowe

Samochodoweabc.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Daniel Pacut prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FHU DANIEL PACUT ul. Księdza Jakuba Wujka 33, 30-397 Kraków NIP:6762451098, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie www.samochodoweabc.pl

2. Termin realizacji zamówień

Zamówienia wysyłane są  w ciągu 1-2 dni roboczych od chwili zaksięgowania  wpłaty. W przypadku pilnych zamówień prosimy zawrzeć taką informację w komentarzu zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie lub u producenta i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

3. Dostawa oraz sposoby i termin płatności
  1. Sklep internetowy SamochodoweABC udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
  • Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Płatności prosimy kierować na nr konta w Banku mBank
72 1140 2004 0000 3502 8099 6570
FHU DANIEL PACUT
ul. Księdza Jakuba Wujka 33, 30-397 Kraków.
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko zamawiającego bądź numer zamówienia.

  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl/.
  • Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

Przelewy24.pl – spółka PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VII

Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  1. Termin płatności:
    • W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    • W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

  1. Koszty, Sposoby i czas wysyłki:
  • Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, przesyłka paczkomatowa.

  • Cennik:

Kurier InPost. Paczki do 25kg 17.99zł przedpłata (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)

Kurier InPost,. Paczki do 25kg 21,99zł pobranie (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)

Paczkomaty InPost 9,99 zł (czas realizacji 1-3 dni od nadania paczki)

Kurier DPD. Paczki do 25kg 16,00zł przedpłata (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)

Kurier DPD. Paczki do 25kg 19,99zł pobranie (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)

Darmowa  wysyłka: Zamówienie powyżej 300 zł i wpłacie na konto wysyłka Kurierem DPD/ InPost.

  • Paczki wysyłamy w każdy dzień roboczy. Po wysyłce  każdy klient zostaje o tym poinformowany drogą elektroniczną. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiającego. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z opóźnień  firmy kurierskiej lub innej firmy realizującej dostarczanie przesyłek.
  • W przypadku niedostarczenia przesyłki nie wynikającej z winy SamochodoweABC, w imieniu kupującego możemy złożyć reklamację do właściwej firmy. Jeżeli paczka dotrze do Państwa w naruszonym opakowaniu należy w momencie odbioru przesyłki spisać z kurierem protokół szkody. W innym przypadku nie będzie możliwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku przesyłki za pośrednictwem paczkomatów InPost, przy odbiorze należy zgłosić uwagi do paczki jeżeli jest ona w naruszonym stanie.
4. Reklamacje
      1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
      2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
      3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
        1. pisemnie na adres: ul. Księdza Jakuba Wujka 33, 30-397 Kraków;
        2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: www.samochodoweabc.pl;
      4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
      5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
      6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Księdza Jakuba Wujka 33, 30-397 Kraków. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta będącego konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
      7. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
5. Odstąpienie od umowy

Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827). W takim przypadku klient odsyła na podany adres „ FHU DANIEL PACUT” ul. Księdza Jakuba Wujka 33, 30-397 Kraków na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w terminie 14 dni od otrzymania produktu. SamochodoweABC w ciągu 14 dni zwróci kwotę równą wartości zwróconego towaru oraz kosztów przesyłki najtańszą dostępną opcją. Towar musi być w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia.
Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości.
Zwrot środków następuje tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność. W przypadku płatności przelewem zwrócimy pieniądze na konto, z którego dokonano wpłaty.

6. Nieodebrana przesyłka

W przypadku gdy zamawiający nie odebrał przesyłki (np. był nieobecny), SamochodoweABC ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki. Zamówienie na życzenie klienta może być anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty powrotu paczki. Gdy natomiast klient nadal akceptuje zamówienie, paczka zostaje ponownie wysłana w momencie zaksięgowania wpłaty za ponowne wysłanie przesyłki.

7. Dane osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności, która znajduje się pod następującym adresem: polityka prywatności

8. Odmowa realizacji zamówienia

Sklep SamochodoweABC zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

9. Rabaty

Przy dużym zamówieniu mogą otrzymać Państwo rabat, jego wartość uzgadniamy indywidualnie.
Oferty promocyjne dotyczą zakupu przez stronę internetową.

10. Paragon, faktura

Do każdego zamówienia dołączony jest paragon. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę dla sprzedawców przedmiotowo zwolnionych z podatku VAT. Jeżeli klient życzy sobie wystawienia faktury musi poinformować nas o tym nie później niż w momencie zakupu.